GARANTIE

Cozì Jewellery streeft ernaar om alle producten goed te controleren voordat deze worden verzonden.
Mocht het toch voorkomen dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen, dien je dit binnen 3 dagen na ontvangst kenbaar te maken door een mail te sturen naar: info@cozi-jewellery.nl. Vermeld hierin je ordernummer, naam, klacht en een maak kenbaar m.b.v. goede foto’s wat het gebrek betreft.
Stel je Cozì Jewellery later dan 3 dagen op de hoogte hiervan, kunnen wij hier niet meer voor aansprakelijk worden gesteld. 

Elke klacht over het product wordt in elke situatie individueel bekeken en beoordeeld. Indien het inderdaad om een productiefout gaat, zal Cozì Jewellery het product kosteloos repareren of vervangen. 

Let op; 
Wanneer een gebrek is ontstaan door onvoorzichtig of onjuist gebruik van de producten, geldt er geen garantie. Verzorgingstips kun je vinden bij Materialen en Verzorging. Het verliezen van een product valt niet onder garantie.